2012年11月19日 星期一

色區 新聞 | 今日新聞網: 黃聖依忘我賣風騷 高衩開腿晾春光

色區 新聞 | 今日新聞網
色區 新聞 | 今日新聞網
黃聖依忘我賣風騷 高衩開腿晾春光
Nov 20th 2012, 12:09

〔記者林士傑╱綜合報導〕大陸女星黃聖依作風向來我行我素,18日身穿高開衩短洋裝登台演唱,表演太忘我的她換湯不換藥,極力賣弄風騷,火辣舞姿讓她白色底褲一覽無遺,招牌「走光」老哏再現。 (NOWnews今日新聞)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...