2013年4月15日 星期一

色區 新聞 | 今日新聞網: 兩性養生╱性的真正語言!愛撫最能激起性愛慾望

色區 新聞 | 今日新聞網
色區 新聞 | 今日新聞網
兩性養生╱性的真正語言!愛撫最能激起性愛慾望
Apr 15th 2013, 22:44


〔大陸新聞中心╱綜合報導〕愛撫是一種藝術,既能表達感情和需求,又能讓性愛變得美妙、有情調。高超的愛撫,能讓愛人沉浸在溫柔與愛意之中,情不自禁地激起性愛慾望。著名人類學家阿什利‧蒙塔格曾說:「愛撫是性的真正語言」。的確,完美的性愛離不開正確的愛撫。 (NOWnews今日新聞)


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...