2013年4月28日 星期日

色區 新聞 | 今日新聞網: 噴鼻血╱Maggie Q左臀刺青一覽無遺!

色區 新聞 | 今日新聞網
色區 新聞 | 今日新聞網
噴鼻血╱Maggie Q左臀刺青一覽無遺!
Apr 29th 2013, 00:01


〔娛樂中心╱台北報導〕最新第二季熱門影集《霹靂煞》,今(29日)晚起每周一到周四晚間十點,將在中視播出。女主角Maggie Q更在本季,有多次大秀穠纖合度身材的機會,導演除了讓她大秀泳技外,一場她穿開高衩連身泳裝的戲,讓Maggie Q左臀上的鳳凰刺青一覽無遺,直叫人鼻血爆噴。 (NOWnews今日新聞)


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...