2013年4月2日 星期二

色區 新聞 | 今日新聞網: 月薪僅一萬人民幣!深度揭密 裸模背後的可悲故事

色區 新聞 | 今日新聞網
色區 新聞 | 今日新聞網
月薪僅一萬人民幣!深度揭密 裸模背後的可悲故事
Apr 2nd 2013, 22:54


〔大陸新聞中心╱綜合報導〕「公然自詡首創模特兒之功,教育何事,學校何地,先生非藝術叛徒,乃名教叛徒也!馬路上雉雞逐客,尚在昏夜,先生以金錢勢力,役迫於生計之婦女,白晝現形,寸絲不掛,任人摹寫,是欲令世界上女子入於無羞恥之地方也。人而禽獸之不若矣……。」此番對裸體繪畫藝術的痛罵發自上世紀初上海總商會會長朱葆三之口,文中的『先生』指的是劉海粟。 (NOWnews今日新聞)


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...