2012年7月10日 星期二

色區 新聞 | 今日新聞網: 「哈爾濱之花」盛馨冉 半露白雪酥胸狂煞天下男人心

色區 新聞 | 今日新聞網
色區 新聞 | 今日新聞網
「哈爾濱之花」盛馨冉 半露白雪酥胸狂煞天下男人心
Jul 10th 2012, 16:46


〔大陸中心╱綜合報導〕說到大陸東北地區政經重鎮哈爾濱,大多數人的心裡都會浮現寒天凍地、一片白茫茫的景象。然而在這冰雪潔白的世界裡,也孕育了許多冰山美人,火熱魅力將眾多男性迷的暈頭轉向。 (NOWnews今日新聞)


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...