2013年2月22日 星期五

色區 新聞 | 今日新聞網: 台美女主播蔡淑華下海拍AV 日片商搞噱頭撈金

色區 新聞 | 今日新聞網
色區 新聞 | 今日新聞網
台美女主播蔡淑華下海拍AV 日片商搞噱頭撈金
Feb 23rd 2013, 10:36


〔娛樂中心╱綜合報導〕瞎咪!台灣女主播竟然到日本拍AV?日本網站近日出現一支名為「台灣巨乳女主播蔡淑華」的A片,她在片中自稱是公共電視台夜間新聞主播,但經過求證,公視並沒有該名主播,據悉這一切都是片商在搞噱頭,該名女優應是高橋美緒。 (NOWnews今日新聞)


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...